Sudėties piramidė.
Pasirinkite lygį. Šiuo metu užtenka lengviausio (easy).
Paspaudus lygį atsiranda skaičiai, baltame langelyje nustatyti kursorių ir parašyti atsakymus klaviatūros pagalba. Užpildžius visus langelius, spausti kitas (CHECK ANSWERS).
http://www.amblesideprimary.com/ambleweb/mentalmaths/pyramid.html
...................................................................................................................
Greitas skaičiavimas.
Stenkites per 1 min atlikti kuo daugiau veiksmų. Palenktyniaukite pats su savimi. Užsirašykite kiek per minutę atliekate
veiksmų.
Norėdami žaisti paspauskite mėlyną tekstą.
......................................................................................................................
Skaičiuokite lenktyniaudami.
Jums rodo veiksmą, turite parinkti atsakymą
http://www.arcademics.com/games/jet-ski/jet-ski.html
.......................................................................................................................
Sudėtis. Magiškas trikampis.
Duotus skaičius į trikampio kraštines sudėti taip, kad visose kraštinėse sudėjus gautumėte nurodytą skaičių.
http://www.mathplayground.com/magic_triangle.html
..................................................................
Daugyba
http://www.mathplayground.com/ASB_Swimming_Otters.html
.......................................................................................................................
Įvairios užduotys.
Žaidimai, skirti įvairioms matematikos mokymo ir mokymosi veikloms: aritmetikai, geometrijai, matavimams, trupmenoms, algebros pradmenims mokyti ir mokytis.
Čia galima pasirinkti užduotis pagal nuotaiką, lengvumą ir sunkumą. Rasite užduotis laikrodžio pakartojimui, simetriją, sudėtį ir atimtį, daugybą ir dalybą.
http://www.sheppardsoftware.com/math.htm
....................................................................................................................
Simetrija
Simetrijos
menas. Sukurk simetrišką piešinį, ornamentą - pasirink spalvą, linijos
storį, pasikartojimų skaičių ir ...piešk. Gautą piešinį - ornamentą gali atsispausdinti.
http://www.mathsisfun.com/geometry/symmetry-artist.html
..........................................................................................................
.....................................................................................................................
Loginė užduotis.
Reikia įmesti kauliuką į kiaurymę. Judėti rodyklių pagalba.
http://www.miniclip.com/games/bloxorz/en/
......................................................................................................................
Sudėtis lentelėje.
Atidžiai pasižiūrėk pavyzdį. Paspausk Example. Yra du pavyzdžiai. Pavyzdyje vidurinė yra pagalbinė, parodo, kas su kuo susideda. Žaidžiant šios lentelės nebus. Tada spausk Try. Ir pats užrašyk atsakymus.
http://www.softschools.com/math/algebra/matrices/adding_matrices/
..................................................................................................................
Romėniški skaičiai.
Į žaidimą įeisite, paspaudę mėlyna spalva parašytus tekstus.
Į žaidimą įeisite mėlyna spalva parašytus tekstus.
Norėdami susipažinti su Romėniškais skaičiais, spauskite
Norėdami pasipraktikuoti,
spauskite
Roman Numerals Conversion Game & Practice
Lentelėje įrašykite:
Įdomieji trikampiai.
Nurodo kokia skaičių suma turi būti kraštinėse. Neškite rutuliukus su skaičiais. Kai manote, kad teisingai sudėjote, spauskite SUBMIT.
http://www.softschools.com/math/addition/addition_triangle_puzzle/